Ikimokyklinis ugdymas
Atkreipkite dėmesį, kad pateiktos nuorodos gali nukreipti į išorinius puslapius ar failų parsisiuntimo vietas ir jų galiojimas ateityje negali būti užtikrintas.
Edukacinis bankas
Eil. Nr. | Mokykla | Autorius | Darbo pavadinimas (rūšis) | Anotacija |
1. | Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centras | Giedrė Petrošienė | Ikimokyklinių ugdymo mokytojų metodinės dienos patirties sklaida | Pranešimai ir filmuotos medžiagos, kuriuose pedagogai dalinasi savo darbo patirtimi ir pavyzdžiais.
|
2. | Lopšelis – darželis „Sakalėlis“ | Elytė Barzdžiukienė, Jurgita Sobeckienė | „Ikimokyklinio amžiaus vaikų teigiamų emocijų sužadinimas, taikant euritmijos metodą“ | Šiame darbe pagrindžiamas netradicinis požiūris į vaikų (4-6 m.) draminę veiklą ikimokyklinio ugdymo įstaigose. Atliekamas pedagoginis eksperimentas ir pademonstruojama, kaip per draminei veiklai skirtus užsiėmimus galima ugdyti vaikų euritmijos gebėjimus.
|
3. | Ikimokyklinio ugdymo mokytojų metodinis būrelis | Pirmininkė Giedrė Petrošienė | Ikimokyklinių ugdymo mokytojų patirties sklaida | >>Parsisiųsti |
4. | Jaunimo centras | Renata Sondaitė | Kūrybiškumo ugdymo užduotys ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams | >>Parsisiųsti |
5. | Lopšelis darželis „Puriena“ | Danga Volkovaitė | Gabių vaikų teatrinio ugdymo programa – metodinės rekomendacijos | Pranešime nuotraukomis perteikiama metodinio darbo organizavimo lopšelyje- darželyje „Giliukas“ patirtis. Dėkinga įstaigos aplinka sąlygoja sėkmingą ugdymo proceso tęstinumą ir įgyvendinimą, skatindama vaiką pažinti, atrasti, ištirti, pajusti, suprasti ir sukurti. Gabių vaikų teatrinio ugdymo programą – sudaro: programos parengimo principai, tikslai ir uždaviniai,gdymo metodai ir priemonės, gabaus vaiko samprata, ikimokyklinio amžiaus gabių vaikų ugdymo tyrimai Lietuvoje. gabių vaikų ugdymo problemų sprendimo būdai užsienio autorių darbuose.Situacijos analizė. Vaidybiniai žaidimai, improvizacijos, etiudai, vaidybiniai žaidimai, teatrinių lėlių, kaukių, dekoracijų, kostiumų, aksesuarų gamyba, pasirinkto literatūros kūrinio vaidinimas su lėlėmis arba be jų, spektaklių stebėjimas, vertinimas bei aptarimas, teatrinės veiklos su gabiais vaikais žaidimai – pratimai, dėmesio lavinimo žaidimai, scenos judesio žaidimai, pirštukų žaidimai. >>Parsisiųsti |
6. | Lopšelis darželis „Giliukas“ | Lina Patkaukienė, Vilma Vilkienė, Kristina Janavičienė | „Dėkinga aplinka – svarbus faktorius sėkmingam ugdymo proceso organizavimui“ | Pranešime nuotraukomis perteikiama metodinio darbo organizavimo lopšelyje- darželyje „Giliukas“ patirtis. Dėkinga įstaigos aplinka sąlygoja sėkmingą ugdymo proceso tęstinumą ir įgyvendinimą, skatindama vaiką pažinti, atrasti, ištirti, pajusti, suprasti ir sukurti.>>Parsisiųsti |
7. | „Purienos“ lopšelis – darželis | D.Volkovaitė | ,,Teatrinės-pirštininės lėlės“;
lazdelinės lėlės ,,Užgavėnių kaukės – dekoracijos“ | Priemonė skirta 3-7 metų vaikų teatrinei-žaidybinei veiklai. Lavina vaikų pirštukus, riešo ir rankos plaštaką, smulkiąją motoriką, judesius ir koordinaciją. Suteikia vaikui galimybę sukaupti ir išlaikyti valingą dėmesį. Puikiai galima panaudoti kalbiniuose žaidimuose, kūrybinėse improvizacijose ir inscenizacijose. Galima plačiai panaudoti individualiai, pogrupinei ir grupinei veiklai. Priemonę sudaro : 8 pirštinaitės – „musės“ 8 pirštinaitės – „voriukai“ 8 pirštinaitės – „drugeliai“ 8 pirštinaitės – „lašiukai“Pagamintos 4 užgavėnų kaukės – dekoracijos. Paskirtis – Užgavėnių šventės atributika, lauko papuošimas, tautinio paveldo puoselėjimas.>>Parsisiųsti |
8. | „Versmės“ specialioji mokykla – darželis | L.Petrikaitienė . | „Kamuoliukai – kruopiukai“, priemonė | Priemonę sudaro: “Kamuoliukai – kruopiukai” pasiūti iš vaikiškų kojinaičių. 20 maišelių pripildyti perlinėmis kruopomis, 3 – sojų pupelėmis. 6 kamuoliukai turi savo poras. Iš spalvoto kartono iškirptos įvairios geometrinės figūros. Priemonė skirta: 3-7 metų vaikų pažintinių procesų, judesių ir koordinacijos lavinimui. Tinka individualiai, pogrupinei ir grupinei veiklai. Pateikiame 12 priemonės naudojimo būdų. >>Parsisiųsti. Rezultatų pristatymas. Pateiktis |
9. | „Versmės“ specialioji mokykla – darželis | L.Jevdokimova L.Petrikaitienė | „Mano kojinaitės pasakaitė“, žaidimai – improvizacijos su pasiūtais iš kojinaičių žaisliukais | Projekto „Mano kojinaitės pasakaitė“ tikslai: lavinti vaikų vaizduotę, kalbą, turtinti žodyną, ugdyti pažinimo kompetenciją, kūrybiškumą, ugdyti socialinę kompetenciją. Projekto idėja gimė iš praktinės veiklos su vaikais. Vaikams labai patiko pasiūtos iš kojinaičių kirmėlytės, jie noriai žaidė, vaidino. Pateikiami projekto aprašymas ir rezultatų pristatymas. >>Skaityti. Metodinės priemonės aprašymas (pasakėlės) >>Parsisiųsti. Rezultatų pristatymas. Pateiktis |
10. | Regos ugdymo centras
„Versmės“ specialioji mokykla – darželis | J.Grigaliūnienė
L.Petrikaitienė | Klaipėdos miesto istorija, kultūros paveldas, supanti gamta | Priemonė skirta supažindinti įvairaus amžiaus (ikimokyklinio, priešmokyklinio, mokyklinio) vaikus su Klaipėdos miesto istorija, kultūros paveldu, supančia gamta. Metodinę priemonę sudaro:
Priemonę galima pateikti dalimis ir kūrybiškai integruoti ir naudoti įvairiose pamokose, popamokinės, projektinės veiklos metu. |
11 | Lopšelis-darželis „Aitvarėlis“ | G. Petrošienė | Kūryba be ribų… | Geroji patirties idėja panaudojant video filmuotą ir nuotraukų medžiagą kartu.
Vaizdinis pranešimas paruoštas siekiant pasidalinti su kolegomis, tėvais ir kitais susidomėjusiais asmenimis, kaip galima įtraukti į ugdomąją veiklą užsiėmimus, kurie nereikalauja vaikų susikaupti ties galutinio rezultato siekimu ir gali drąsiai veikti, nebijodami išsitepti. Paruoštoje medžiagoje pateiktos idėjas, kurias galima panaudoti savo grupėse ir aplinkoje. |
12 | Klaipėdos darželis ,,Gintarėlis” | Daiva Galdikienė | Edukacinė medžiaga, kūrybinėms dirbtuvėms ,,Mano margutis“. Kiaušinių marginimas vašku | Edukacinė medžiaga, paruošta nuo ikimokyklinio iki priešmokyklinio amžiaus vaikams ir švietimo bendruomenėms, kurioje sudėtos visos pagrindinės Šv. Velykų tradicijos ir kiaušinių marginimo vašku reikalavimai. |
13 | Klaipėdos lopšelis-darželis ,,Nykštukas“ | Autorius/Autorių grupė Neringa Lukienė Ikimokyklinio ugdymo mokytoja Irena Kulienė Ikimokyklinio ugdymo mokytoja Regina Plaipienė Ikimokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja Romualda Poškienė Neformaliojo ugdymo mokytoja metodininkė
| Knyga Lietuvos lopešelių-darželių sambūris ,,Po Nykštuko kepure“ | Lietuvos lopšelių-darželių sambūrio ,,Po Nykštuko kepure“ gerosios patirties pristatymas, vykdant respublikinį projektą ,,Keliaujantis po Lietuvą Nykštukas“, skirtą Klaipėdos 770 jubiliejui. |
14 | Klaipėdos l.-d. „Vėtrungėlė“ | Jelena Marinič | Netradiciniai piešimo būdai ikimokyklinio amžiaus vaikams | Šiame darbe aprašoma 16 netradicinio piešimo su ikimokyklinio amžiaus vaikais būdų. Ikimokyklinio amžiaus vaikai dar neturi susiformavusių grafinių įgūdžių ir gebėjimų, o tai neleidžia jiems piešiniuose išreikšti to, ko jie nori, todėl jų piešiniai dažnai būna neaiškūs, nutolę nuo tikrovės, dėl šios priežasties daugelis vaikų praranda norą piešti. Neklasikinių vaizdavimo priemonių naudojimas leidžia paįvairinti vaiko piešimo gebėjimus, sužadina susidomėjimą tyrinėti medžiagų grafines galimybes ir didina susidomėjimą visa piešimo veikla
|