Akredituotų pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programų archyvas
2023 metai
Bendradarbiavimas ir ugdymo(si) proceso kokybės gerinimas, kuriant palankią ugdymo(si) aplinką (Identifikacinis kodas: 499742; Programos kodas: 211001549; 53 akad. val.)
Dorinis ugdymas kitaip (Identifikacinis kodas: 510048; Programos kodas: 213003794; 40 akad. val.)
Į ugdymo kokybę orientuotas mokymas(is) (Identifikacinis kodas: 499859; Programos kodas: 213003756; 50 akad. val.)
Kelių į mokinio sėkmę ieškojimas švietimo pokyčių laikotarpiu (Identifikacinis kodas: 499894; Programos kodas: 213003760; 52 akad. val.)
Kokybiško kompetencijomis grįsto ugdymo organizavimas (Identifikacinis kodas: 499912; Programos kodas: 213003765; 54 akad. val.)
Kokybiško ugdymo įgyvendinimas, atliepiant įvairius vaiko poreikius (Identifikacinis kodas: 499815; Programos kodas: 213003753; 47 akad. val.)
Lyderystės, komandinio darbo ir bendruomeniškumo sąveika, įgyvendinant metinius įstaigos tikslus įtraukiojo ugdymo kontekste (Identifikacinis kodas: 499858; Programos kodas: 213003755; 40 akad. val.)
Matematikos mokytojų dalykinių profesinių ir didaktinių kompetencijų tobulinimas, mokinių pasiekimams gerinti atnaujinto ugdymo turinio kontekste (Identifikacinis kodas: 12364; Programos kodas: 211001599; 40 akad. val.)
Pamokos kokybės gerinimas naudojant įtraukiojo ugdymo elementus ir teikiant kolegialią pagalbą pedagogams, ugdantiems vaikus turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių (Identifikacinis kodas: 478018; Programos kodas: 213003605; 40 akad. val.)
Psichologiniai pedagoginio darbo aspektai savęs ir ugdytinių pažinimo, ugdymo(si) bei vertinimo kontekste (Identifikacinis kodas: 499860; Programos kodas: 213003757; 45 akad. val.)
Skaitmeninių išteklių naudojimas hibridiniame, įtraukiajame ugdyme (Identifikacinis kodas: 499893; Programos kodas: 213003759; 42 akad. val.)
Ugdymo kokybės gerinimas atliepant visų ugdytinių poreikius (Identifikacinis kodas: 499865; Programos kodas: 213003758; 40 akad. val.)
Ugdymo proceso organizavimas hibridiniu būdu: interaktyvaus mokymo(si) turinio kūrimas, naudojant skaitmeninius išteklius (Identifikacinis kodas: 478037; Programos kodas: 213003610; 40 akad. val.)
Ugdymo(si) planavimas ir organizavimas, atliepiant mokinių poreikius (Identifikacinis kodas: 499903; Programos kodas: 213003762; 44 akad. val.)
Ugdymo organizavimas lauko erdvėse – galimybė kurti, atrasti, pažinti (Identifikacinis kodas: 499816; Programos kodas: 213003754; 46 akad. val.)
- Mokytojų lyderystė – vardan geresnių mokinių mokymosi rezultatų ir švietimo organizacijos sėkmės (Programos kodas: 213004755; 42 akad. val.)
- Įtraukusis ugdymas: nuo iššūkio galimybės link (Programos kodas: 213004756; 43 akad. val.)
- Ugdymo kokybės gerinimas taikant šiuolaikinius ugdymo metodus siekiant kiekvieno vaiko pažangos (Programos kodas: 213004757; 46 akad. val.)
- Ugdymo kokybės gerinimas, siekiant vaiko pažangos ir asmeninės ūgties (Programos kodas: 214000033; 41 akad. val.)
2022 metai
Balansas, laimė, sveikata (Identifikacinis kodas: 433410; Programos kodas: 221000838; 40 akad. val.)
Įtraukiojo ugdymo strategijos kūrimas ir įgyvendinimas, remiantis 360° grįžtamojo ryšio sistema (Identifikacinis kodas: 402898; Programos kodas: 213003226; 74 akad. val.)
Įtraukusis ugdymas – iššūkis švietimo bendruomenei, ieškant kelio kiekvieno vaiko sėkmės link (Identifikacinis kodas: 375799; Programos kodas: 213002984; 93 akad. val.)
Lyderystės DNR (Identifikavimo kodas: 402516; Programos kodas: 211001384; 60 akad. val.)
Matematikos, kaip STEAM dalies, mokymas dirbant su abiturientais (Identifikacinis kodas: 434229; Programos kodas: 213003272, ; 92 akad. val.)
Matematikos, kaip STEAM dalies, mokymas dirbant su dešimtų klasių mokiniais (Identifikacinis kodas: 434230; Programos kodas: 213003273; 88 akad. val.)
Mokytojo padėjėjo pagalba ugdymo procese (Identifikacinis kodas: 375302; Programos kodas: 223002513; 40 akad. val.)
Mokytojo, mokinio ir tėvų komunikacija socialiniuose tinkluose (Identifikacinis kodas: 397023; Programos kodas: 213003172; 40 akad. val.)
Pasidalintosios lyderystės taikymas švietimo įstaigose – nuo motyvacijos iki įgalinimo (Identifikacinis kodas: 397021; Programos kodas: 213003171; 40 akad. val.)
STEAM metodų taikymas mokymo procese, tobulinant priešmokyklinio amžiaus ir pradinių klasių mokytojų skaitmeninę ir meninę kompetenciją (Identifikacinis kodas: 456600; Programos kodas: 211001434; 40 akad. val.)
Švietimo lyderių kompetencijos: mokytojams, pagalbos mokiniui specialistams (Identifikacinis kodas: 397024; Programos kodas: 213003173; 40 akad. val.)
Švietimo lyderių kompetencijos: vadovams, administracijos atstovams (Identifikacinis kodas: 397019; Programos kodas: 213003170; 40 akad. val.)
Žaidybinimas ugdyme (Identifikacinis kodas: 397025; Programos kodas: 213003174; 40 akad. val.)
- Pedagogų lyderystė, skatinant vaiko asmeninę ūgtį, į ugdymo procesą įtraukiant tėvus ir bendruomenės narius (Programos kodas: 214000032; 40 akad. val.)
- Ugdymo įstaigos bendruomenės (mokiniai, mokytojai, tėvai ir pagalbos mokiniui specialistai) bendradarbiavimas įtraukiojo ugdymo link (Programos kodas: 213004752; 47 akad. val.)
- Ugdymo(si) proceso kokybės gerinimas atliepiant įvairius vaiko ir pedagogų asmeninio tobulėjimo poreikius (Programos kodas: 213004753; 42 akad. val.)
- Ugdymo(si) turinio įgyvendinimas bei tobulinimas, taikant inovatyvius ugdymo metodus (Programos kodas: 213004754; 49 akad. val.)