Rugsėjo 20 dieną praktikumo „Stop kadro animacijos kūrimas“ lektorių mokytojų praktikų komanda sukvietė įvairių Klaipėdos miesto švietimo įstaigų teatro pedagogus ir studentus, norinčius praplėsti savo žinias ir įgūdžius, kaip integruoti animacijos meną į teatro pamokas ar į kitas savo veiklas.
Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centro koordinuojamo teatro mokytojų metodinio būrelio iniciatyvos autoriai (Klaipėdos Simono Dacho progimnazijos teatro mokytojas metodininkas Karolis Makauskas ir lopšelio-darželio „Inkarėlis“ neformaliojo švietimo teatro mokytoja ekspertė Ilona Nagrodskytė) praktikume pasidalijo savo patirtimi: pristatydami animacijos kūrimo technikas, įkvėpė pedagogus eksperimentuoti su naujomis kūrybinėmis formomis.
Labiausiai pradžiuginusi praktikumo dalyvius dalis buvo grupinis darbas, kuriame pedagogai turėjo sukurti trumpą animuotą filmuką su STOP MATION STUDIO programa. Ši patirtis ne tik leido pedagogams išbandyti savo kūrybiškumą, bet ir paskatino bendradarbiavimą ir potencialą rinkti naujas idėjas, kaip panaudoti animaciją savo pamokose.
Praktikumą sklandžiai užbaigė sukurtos animacijos peržiūra bei refleksinė diskusija, kurioje dalyviai dalijosi savo įspūdžiais ir mintimis. Šis praktikumas mokytojams buvo ne tik puiki galimybė tobulėti, bet ir įkvėpimas naujiems kūrybiniams projektams, kurie, tikėtina, prisidės prie teatro edukacijos bei animacijos meno populiarinimo integruojant į ugdymo procesą.
Neformaliojo švietimo teatro mokytoja ekspertė Ilona Nagrodskytė