Balandžio 24 dieną Klaipėdos miesto mokinio padėjėjų metodinis būrelis, koordinuojamas Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centro, lankėsi Alytaus Dzūkijos mokykloje, kur dalyvaudami mokymuose „Mokinio padėjėjo vaidmuo dirbant mokyklos komandoje“ tobulino profesines žinias.
Susitikimo metu Alytaus Dzūkijos mokyklos specialioji pedagogė Neringa Gecevičiūtė dalinosi patirtimi apie mokinio padėjėjų indėlį kuriant įtraukią aplinką ir užtikrinant mokinių emocinę gerovę. Renata Žadeikė, Klaipėdos miesto mokinio padėjėjų metodinio būrelio pirmininkė, Baltijos gimnazijos specialioji pedagogė, savo pranešime „Kartu stipresni: kaip mokinio padėjėjai prisideda prie mokyklos bendruomenės augimo?“ išryškino komandinių santykių ir bendrystės svarbą kasdienėje veikloje. Tai ypač prisidėjo prie susitikimo koncepcijos įgyvendinimo – atskleisti mokinio padėjėjo veiklos reikšmę ir svarbą kiekvienos mokyklos švietimo bendruomenėje. Ypatingas dėmesys buvo skirtas ir bendradarbiavimo formoms tarp mokinio padėjėjų, mokytojų, mokyklos administracijos bei švietimo pagalbos specialistų atskleisti. Seminaro programa skatino ieškoti efektyviausių būdų, kaip mokinio padėjėjai gali prisidėti prie kiekvieno mokinio potencialo atskleidimo, sėkmės ir augimo.
Seminaro metu dalyviai paanalizavo individualius atvejus, diskutavo ir ieškojo būdų, kaip kūrybiškai reaguoti į įvairias situacijas: tarkim, kai mokinys susiduria su dėmesio sutrikimais ar elgesio sunkumais. Taip pat aktyviai vyko darbas grupėse: kūrybinė užduotis „Tiltas“, simbolizavusi ne tik fizinį, bet ir emocinį ryšį tarp komandos narių, mokinio padėjėjus paskatino ne tik dalintis savo patirtimis, bet išbandyti naujus bendradarbiavimo modelius. Užsiėmimus vedė Tomas Gurskis, Alytaus Dzūkijos mokyklos direktoriaus pavaduotojas ugdymui.
Klaipėdiečiai džiaugėsi, jog turėjo galimybę susipažinti su Alytaus Dzūkijos mokykloje taikomomis priemonėmis ir aplankyti edukacines erdves, patyrinėti, kaip veikia smėlio terapija, padedanti vaikams susikaupti mokytis ir valdyti emocijas. Ši patirtis tapo vertingu profesiniu sustojimu, leidusiu ne tik praplėsti žinias, bet ir sustiprinti tarpusavio ryšius, įkvėpti idėjų naujiems sprendimams kasdienėje veikloje.