Dailė
Edukacinis bankas
Eil. Nr. | Mokykla | Autorius | Darbo pavadinimas (rūšis) | Anotacija |
1. | Klaipėdos „Smeltės“ progimnazija | Žaneta Janulytė-Slankauskienė | „Fotokameros mobiliajame telefone ir jam skirtų skaitmeninių vaizdų apdorojimo programėlių panaudojimas dailės pamokoje“ | Pamokos uždaviniai: • Išbandyti daugiau raiškos būdų; • Skatinti meninio sprendimo paieškas siekiant atskleisti kūrinio idėją; • Atskleisti kūrybingumą ir meninę įžvalgą bei atrasti idėjų savitai individualiai raškai; • Išmėginti įvairias šiuolaikines raiškos priemones, išradingai ir drąsiai eksperimentuoti ir improvizuoti.>>Parsisiųsti |
2. | Klaipėdos Simono Dacho progimnazija | Virginija Domijonaitienė | „Kartono plastika naujai“. | Nauja yra tai, kad derinamos dvi technikos-kartono plastika ir papjemaše. Darbai atliekami iš antrinių žaliavų, pakavimo dėžių kartono.>>Parsisiųsti |
3. | Klaipėdos „Smeltės“ progimnazija | Žaneta Janulytė-Slankauskienė | Sėkminga dailės pamoka 7 klasėms–„Trimačio asambliažo technika“. | Sėkminga dailės pamoka 7 klasėms–„Trimačio asambliažo technika“. Trimatis asambliažas |
4. | Klaipėdos „Smeltės“ progimnazija | Žaneta Janulytė-Slankauskienė | Dailės dalyko pamokų ciklas 7-toms klasėms „Klaipėdos fachverkai“ | Dailės pamokų užduotys 7 progimnazijos klasėms, suformuotos siekiant minėti artėjantį 770-ąjį Klaipėdos miesto jubiliejų ir atkreipti dėmesį į miesto senosios architektūros grožį ir istoriją. Jose siekiama integruoti istorijos dalyką. Mokiniai susipažinę su Senosios Klaipėdos fachverkinės arhitektūros technologija, struktūra, trafaretinės tapybos technika kuria praktinį darbą.
|
5. | Klaipėdos vaikų laisvalaikio centras | Jurgita Lukminienė | Klaipėdos miesto projektas „Keliaujanti keramika“ | Projekto idėja: kartu su mokiniais pasirinkti viešas miesto erdves ir sukurti toms erdvėms tinkančius keramikos darbus. Vienoje erdvėje eksponuojami 7-15 darbai. Eksponavimo laikas nuo 1-30 dienų. Projekto eigoje eksponuoti mokinių darbus skirtingose 5-7 viešuose miesto erdvėse.
Projekto tikslai ir uždaviniai: motyvuoti mokinius kūrybai, sudaryti sąlygas naujoms patirtims, integruoti vaikų kūrybą, surasti artimesnį kontaktą su žiūrovu. Projektas sėkmingai įvykdytas, vaikų kūryba susieta su realiu gyvenimu, patirtas kūrybinis džiaugsmas procese, sėkmingai bendradarbiauta. https://we.tl/t-qI4YOy6o4X |