Pradinis » Skaitmeninės technologijos atveria naujas neformalaus ugdymo galimybes

Skaitmeninės technologijos atveria naujas neformalaus ugdymo galimybes

Birželio 9 dieną Klaipėdos moksleivių saviraiškos centre vyko metodinė diena „Skaitmeninių technologijų taikymo galimybės neformaliojo vaikų švietimo veiklose“. Renginys, organizuotas Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centro koordinuojamo neformaliojo vaikų švietimo įstaigų direktorių, pavaduotojų ugdymui, skyrių vedėjų ir metodininkų metodinio būrelio, subūrė pedagogus, siekiančius tobulinti skaitmenines kompetencijas ir praturtinti ugdymo procesą šiuolaikinėmis technologijomis – nuo „Microsoft Word“ ir „Excel“ iki virtualios realybės bei lazerių ir ploterių naudojimo.

Metodinės dienos metu buvo pristatyta įvairių praktinių pranešimų. Renginio tikslas – skatinti pedagogų kūrybiškumą, inovatyvumą ir praktinį gebėjimą taikyti skaitmenines priemones – buvo pasiektas.

Pedagogai ne tik dalijosi teorinėmis žiniomis, bet ir demonstravo, kaip inovatyvūs įrankiai gali būti integruoti į kasdienes ugdymo veiklas. Dalyviai turėjo galimybę sužinoti apie vizualų turinį kuriančios platformos „Canva“ naujienas, mobiliųjų aplikacijų taikymą filmuojant bei realias virtualios realybės galimybes taikant vaikų ugdyme. Tarp pranešėjų – Klaipėdos moksleivių saviraiškos centro metodininkai ir mokytojai, dalyvavę savo sričių praktikose. Sandra Brazauskienė kalbėjo apie „Microsoft Word“ rekomendacijas ir gudrybes bei pristatė, kaip virtuali realybė gali išplėsti ugdymo ribas. Aurelija Valentinavičienė dalijosi patarimais apie „Microsoft Excel“ bei ploterių technologijų naudojimo pavyzdžiais. Piotr Cybulski pristatė naujoves iš „Canva“ platformos. Romana Kulik supažindino su vaizdo filmų kūrimu naudojant mobilias aplikacijas. Olga Vaitkienė pademonstravo lazerių technologijų taikymo galimybes praktikoje.

Tokie renginiai, kaip ši metodinė diena, tampa ne tik kompetencijų stiprinimo, bet ir bendruomenės telkimo pavyzdžiu: dalinimasis patirtimi tarp tradicinio ir šiuolaikinio švietimo yra itin naudingas įvairių kartų mokytojams, tad dalyviai išsiskirstė įkvėpti bendrystės ir naujų idėjų, kaip technologijos gali praturtinti vaikų neformalųjį ugdymą.

Mums svarbi Jūsų nuomonė
Parašykite atsiliepimą apie interneto svetainę ar institucijos veiklą