Valstybinė kalba
Eil. Nr. | Mokykla | Autorius | Darbo pavadinimas (rušis) | Anotacija | ||||
1. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Lijana Diliautienė | Lietuvių kalbos pamoka „Daiktavardžių kartojimas“ 5 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | ||||
2. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Lijana Diliautienė | Lietuvių kalbos pamoka „Kalbos ir sakinio dalių kartojimas“ 8 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | ||||
3. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Lijana Diliautienė | Lietuvių kalbos pamoka „Skaitvardžių kartojimas“ 7 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | ||||
4. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Rita Bakanaitė | Integruota dramos ir lietuvių literatūros pamoka „Pavasaris Henriko Radausko poezijoje“ 6 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | ||||
5. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Rita Bakanaitė | Lietuvių kalbos pamoka „Lietuva Jono Aisčio eilėraštyje „Peizažas“ 5 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | ||||
6. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Giedra Bočkuvienė | Lietuvių kalbos pamoka „Mano draugas arklys. Daiktavardžių galūnių rašyba. Vns. G. (Ką?), 4 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | ||||
7. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Giedra Bočkuvienė, | Lietuvių kalbos pamoka – šventė „Raidelių voratinkliai“ 2 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | ||||
8. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Giedra Bočkuvienė, | Integruota anglų-lietuvių kalbų pamoka „Zoologijos sode“ 3 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | ||||
9. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Daiva Menclerienė | Lietuvių kalbos pamoka „Eglė žalčių karalienė“ 3 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | ||||
10. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Jolanta Paulienė | Lietuvių kalbos pamoka „Kreipinys. Dialogo skyryba“ 3 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | ||||
11. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Jolita Šležienė, Jolanta Paulienė, Ingrida Paulikienė | Lietuvių kalbos pamoka „Liaudies išminties skrynelę pravėrus“ 4 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | ||||
12. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Jolita Šležienė, | Integruota pasaulio pažinimo ir lietuvių kalbos pamoka „Keliaujame ir mokomės“ 2 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | ||||
13. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Laimutė Račkauskienė, Irena Rakuceva | Integruota istorijos ir lietuvių kalbos pamoka „Pirmoji lietuviška knyga. Martynas Mažvydas. Daiktavardžių galūnių rašybos įtvirtinimas“ 5 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | ||||
14. | „Pajūrio“ pagrindinės mokyklos | Jolanta Vintilienė, | Lietuvių kalbos projektas „Kas aš be medžio?“ pradinėse klasėse | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | ||||
15. | „Santarvės“ pagrindinė mokykla | Irena Paulionienė | Lietuvių kalbos pamoka „Jono Biliūno novelė „Kliudžiau“. Pagrindinio veikėjo poelgio vertinimas“ | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | ||||
16. | „Santarvės“ pagrindinė mokykla | Irena Paulionienė, | Lietuvių kalbos pamoka „Vardininko vartojimas“ 10 k. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | ||||
17. | „Santarvės“ pagrindinė mokykla | Violeta Rumianceva | Lietuvių kalbos pamoka „Mišrieji dvigarsiai“ 5 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | ||||
18. | „Žaliakalnio“ gimnazija | Rasa Kontrimienė | Lietuvių kalbos pamoka „Interneto galimybės ir pavojai. Nuomonės pagrindimas. Kaip pritarti ar nepritarti kito nuomonei“ 10 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | ||||
19. | „Žaliakalnio“ gimnazija | Rasa Kontrimienė | Lietuvių kalbos pamoka „Supanašėjusių priebalsių rašymas priešdėliuose, šaknyse, sudurtiniuose žodžiuose“ 10 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | ||||
20. | „Žaliakalnio“ gimnazija | R. Kontrimienė | Barokas LDK kultūroje. Vilniaus Baroko mokyklos bruožai. | Metodinės parodos darbai. 2014 m. | ||||
21. | M. Gorkio pagrindinė mokykla | G. Bočkuvienė | Pamokų „Hamakas. Daikto vardas. Kas?“, „Būdvardis. Būdvardžio derinimas su daiktavardžiu“ aprašymai | Metodinės parodos darbai. 2014 m. | ||||
22. | M. Gorkio pagrindinė mokykla | D. Menclerienė | Pamokų „Eglė – žalčių karalienė“, „Sudurtiniai žodžiai “ aprašymai | Metodinės parodos darbai. 2014 m. | ||||
23. | M. Gorkio pagrindinė mokykla | J. Paulienė | Pamokų „Gerumai. Minkštinimo ženklas “, „Juokas. Į ką?“ aprašymai | Metodinės parodos darbai. 2014 m. | ||||
24. | M. Gorkio pagrindinė mokykla | J. Šležienė | Pamokos „Skiemuo“ aprašymas | Metodinės parodos darbai. 2014 m. | ||||
25. | M. Gorkio pagrindinė mokykla | L. Račkauskienė | Pamokų „Daiktavardis. Tikriniai ir bendriniai daiktavardžiai “, „Veiksmažodžio neasmenuojamos formos. Dalyvis, reikšnė, gramatiniai požymiai “, „Asmenuojamos veiksmažodžio formos. Rašybos ypatumai“ aprašymai | Metodinės parodos darbai. 2014 m. | ||||
26. | „Žaliakalnio“ gimnazija | L. Rimeikienė | Lietuva Gintaro lašelyje. | Kompiuterinė pateiktis. Detalus pamokos planas. 2014 m. | ||||
27. | „Žaliakalnio“ gimnazija | L. Rimeikienė | Mišri pamoka „Žodis skriaudžia, žodis glaudžia“ | 2014 m. | ||||
28. | „Žaliakalnio“ gimnazija | G. Gumauskienė | Nosinių balsių rašybos žodžių šaknyse kartojimas. Taisyklių taikymas. Pratybos. | 2014 m. | ||||
29. | „Santarvės“ pagrindinė mokykla | I. Paulionienė | „Salomėjos Neries poezijos pasaulis“, „Gyvenimas pagal K. Donelaitį“ | Pamokos pateiktis. 2014 m. | ||||
30. | „Santarvės“ pagrindinė | G. Stonkienė | Kompozicija „Piemenėlių išdaigos“ | |||||
31. | „Santarvės“ pagrindinė | G. Stonkienė | Integruota lietuvių ir rusų kalbų pamoka „Senų šeimos tradicijų puoselėjimas“ | |||||
32. | „Santarvės“ pagrindinė | V. Rumianceva | Integruota lietuvių kalbos, dailės, muzikos pamoka | |||||
33. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | J. Šležienė | Brolių Grimų pasakoms – 200 metų | |||||
34. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | L. Račkauskienė | Veiksmažodžio tiesioginė nuosaka. |
| ||||
35. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | L. Račkauskienė |
|
| ||||
36. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | L. Račkauskienė | Būdvardžių linksniuotės, linksniavimas ir galūnių rašyba. | Pateiktis skirta pakartoti ir patobulinti žinias apie būdvardį. Gramtine medžiage , integruotomis, diferecijuotomis užduotimis mokiniai patobulina žinias, įsivertina savo gebėjimus. Užduotys pateiktos Drag and Drop komandoje. | ||||
37. | „Žaliakalnio“ gimnazija | R. Kontrimienė | Lietuvių kalbos ir literatūros pamokos „Dramatiški gamtos ir žmonių likimai Mariaus Katiliškio romane „Miškais ateina ruduo“ (4A1, išplėstinis kursas) | Dviejų pamokų planas iš pamokų ciklo „XX a. antrosios pusės proza“. Pamokų tikslas – ugdyti asmeninį santykį su literatūra (kultūra) bei kritinį mąstymą. Uždavinys – tinkamai naudodamiesi literatūros teorijos žiniomis ir skaitytu romanu, dirbdami grupėmis mokiniai aptars tarpukario nepriklausomos Lietuvos lietuvių agrarinės kultūros irimą, žmogaus ir gamtos paralelę, vyro ir moters meilę romane, ieškos sąsajų lygindami su skaitytais kūriniais, aptars veikėjų charakterius ir likimus, gebės panaudoti kūrybinį rašymą ir parašys nurodyto žanro tekstą. Pateikiamas dviejų pamokų planas, pamokos planas parengtas PowerPoint programa, naudojamas pamokoje, sužadinimo vaizdo įrašas „Sename turguje“ (panaudotas YouTube internetinės svetainės įrašas), vaizdo įrašas (meninis Lietuvos kino studijos meninis filmas „Miškais ateina ruduo“), grupinio darbo mokinių veiklos lapai, įsivertinimo lentelė, refleksijos iliustracija, namų darbų užduotis. Metodinę medžiagą gali naudoti lietuvių kalbos mokytojai, dirbantys 12 klasėse. | ||||
38. | „Žaliakalnio“ gimnazija | R. Kontrimienė N. Eidintienė | Integruota lietuvių kalbos ir chemijos pamoka „Stiklas chemijoje ir literatūroje“ II klasėje | Pamoka – lietuvių kalbos ir chemijos mokytojų integruotų mokomųjų dalykų bendradarbiavimo rezultatas. Pamokos tikslas – supažindinti su stiklo sandara, savybėmis, žodžio reikšmėmis integruojant mokomuosius dalykus (chemiją, lietuvių literatūrą) ir dvikalbį mokymą. Uždavinys – tinkamai naudodamiesi chemijos ir lietuvių literatūros teorijos žiniomis, klausydami mokytojų aiškinimų mokiniai susipažins su stiklo sudėtimi ir jo savybėmis, dirbdami poromis skaitys grožinio teksto ištrauką ir atsakys į klausimus, turtins žodyną, gebės apibrėžti stiklo sudėtį ir jo savybes, prasmę grožiniame tekste ir įvardins 3 meninės raiškos priemones. Pateikiamas pamokos planas, pamokos planas parengtas PowerPoint programa, naudojamas pamokoje, sužadinimo pateiktis, vaizdo įrašas „Šiukšlių rūšiavimo prevencija“ (panaudotas YouTube internetinės svetainės įrašas), chemijos užduoties mokinių mokomosios veiklos lapas rusų kalba, darbo poromis mokinių veiklos lapai lietuvių kalba, įsivertinimo lentelė-testas, refleksijos iliustracija, namų darbų užduotis. Metodinė medžiaga iliustruoja mokomųjų dalykų integravimo bei dvikalbio mokymo galimybes planuojant ir įgyvendinant ugdymo turinį. >>Parsisiųsti | ||||
39. | „Žaliakalnio“ gimnazija | R. Kontrimienė | Renesanso epochos žmogus. | Pamokoje mokiniai klausydami mokinių parengtos pateikties anglų kalba, atlikdami Hamleto monologo ir 66 soneto lyginamąją analizę rusų kalba, skaitydami V.Šekspyro ir šiuolaikinių lietuvių rašytojų sonetus, mokiniai dirbdami grupėse užpildys mokomosios veiklos lapą, atsakys į pateiktus klausimus lentelėje, rašys pastraipas, išskirs renesanso epochos žmogaus bruožus ir įsivertins. >>Parsisiųsti |