Eil. Nr.
|
Mokykla
|
Autorius
|
Darbo pavadinimas (rušis)
|
Anotacija
|
|||||||||||||||||||||||||
1. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Lijana Diliautienė | Lietuvių kalbos pamoka „Daiktavardžių kartojimas“ 5 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | |||||||||||||||||||||||||
2. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Lijana Diliautienė | Lietuvių kalbos pamoka „Kalbos ir sakinio dalių kartojimas“ 8 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | |||||||||||||||||||||||||
3. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Lijana Diliautienė | Lietuvių kalbos pamoka „Skaitvardžių kartojimas“ 7 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | |||||||||||||||||||||||||
4. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Rita Bakanaitė | Integruota dramos ir lietuvių literatūros pamoka „Pavasaris Henriko Radausko poezijoje“ 6 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | |||||||||||||||||||||||||
5. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Rita Bakanaitė | Lietuvių kalbos pamoka „Lietuva Jono Aisčio eilėraštyje „Peizažas“ 5 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | |||||||||||||||||||||||||
6. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Giedra Bočkuvienė | Lietuvių kalbos pamoka „Mano draugas arklys. Daiktavardžių galūnių rašyba. Vns. G. (Ką?), 4 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | |||||||||||||||||||||||||
7. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Giedra Bočkuvienė, Kristina Murašova, Jolanta Paulienė |
Lietuvių kalbos pamoka – šventė „Raidelių voratinkliai“ 2 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | |||||||||||||||||||||||||
8. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Giedra Bočkuvienė, Kristina Murašova, Marina Muzyka, Tatjana Terpugova |
Integruota anglų-lietuvių kalbų pamoka „Zoologijos sode“ 3 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | |||||||||||||||||||||||||
9. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Daiva Menclerienė | Lietuvių kalbos pamoka „Eglė žalčių karalienė“ 3 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | |||||||||||||||||||||||||
10. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Jolanta Paulienė | Lietuvių kalbos pamoka „Kreipinys. Dialogo skyryba“ 3 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | |||||||||||||||||||||||||
11. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Jolita Šležienė, Jolanta Paulienė, Ingrida Paulikienė | Lietuvių kalbos pamoka „Liaudies išminties skrynelę pravėrus“ 4 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | |||||||||||||||||||||||||
12. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Jolita Šležienė, Jolanta Paulienė, Olga Morozova |
Integruota pasaulio pažinimo ir lietuvių kalbos pamoka „Keliaujame ir mokomės“ 2 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | |||||||||||||||||||||||||
13. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Laimutė Račkauskienė, Irena Rakuceva | Integruota istorijos ir lietuvių kalbos pamoka „Pirmoji lietuviška knyga. Martynas Mažvydas. Daiktavardžių galūnių rašybos įtvirtinimas“ 5 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | |||||||||||||||||||||||||
14. | „Pajūrio“ pagrindinės mokyklos | Jolanta Vintilienė, Daiva Mačiulienė |
Lietuvių kalbos projektas „Kas aš be medžio?“ pradinėse klasėse | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | |||||||||||||||||||||||||
15. | „Santarvės“ pagrindinė mokykla | Irena Paulionienė | Lietuvių kalbos pamoka „Jono Biliūno novelė „Kliudžiau“. Pagrindinio veikėjo poelgio vertinimas“ | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | |||||||||||||||||||||||||
16. | „Santarvės“ pagrindinė mokykla | Irena Paulionienė, Violeta Rumianceva |
Lietuvių kalbos pamoka „Vardininko vartojimas“ 10 k. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | |||||||||||||||||||||||||
17. | „Santarvės“ pagrindinė mokykla | Violeta Rumianceva | Lietuvių kalbos pamoka „Mišrieji dvigarsiai“ 5 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | |||||||||||||||||||||||||
18. | „Žaliakalnio“ gimnazija | Rasa Kontrimienė | Lietuvių kalbos pamoka „Interneto galimybės ir pavojai. Nuomonės pagrindimas. Kaip pritarti ar nepritarti kito nuomonei“ 10 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | |||||||||||||||||||||||||
19. | „Žaliakalnio“ gimnazija | Rasa Kontrimienė | Lietuvių kalbos pamoka „Supanašėjusių priebalsių rašymas priešdėliuose, šaknyse, sudurtiniuose žodžiuose“ 10 kl. | Metodinės parodos darbai. 2016 m. | |||||||||||||||||||||||||
20. | „Žaliakalnio“ gimnazija | R. Kontrimienė | Barokas LDK kultūroje. Vilniaus Baroko mokyklos bruožai. | Metodinės parodos darbai. 2014 m. | |||||||||||||||||||||||||
21. | M. Gorkio pagrindinė mokykla | G. Bočkuvienė | Pamokų „Hamakas. Daikto vardas. Kas?“, „Būdvardis. Būdvardžio derinimas su daiktavardžiu“ aprašymai | Metodinės parodos darbai. 2014 m. | |||||||||||||||||||||||||
22. | M. Gorkio pagrindinė mokykla | D. Menclerienė | Pamokų „Eglė – žalčių karalienė“, „Sudurtiniai žodžiai “ aprašymai | Metodinės parodos darbai. 2014 m. >>Parsisiųsti |
|||||||||||||||||||||||||
23. | M. Gorkio pagrindinė mokykla | J. Paulienė | Pamokų „Gerumai. Minkštinimo ženklas “, „Juokas. Į ką?“ aprašymai | Metodinės parodos darbai. 2014 m. >>Parsisiųsti |
|||||||||||||||||||||||||
24. | M. Gorkio pagrindinė mokykla | J. Šležienė | Pamokos „Skiemuo“ aprašymas | Metodinės parodos darbai. 2014 m. >>Parsisiųsti |
|||||||||||||||||||||||||
25. | M. Gorkio pagrindinė mokykla | L. Račkauskienė | Pamokų „Daiktavardis. Tikriniai ir bendriniai daiktavardžiai “, „Veiksmažodžio neasmenuojamos formos. Dalyvis, reikšnė, gramatiniai požymiai “, „Asmenuojamos veiksmažodžio formos. Rašybos ypatumai“ aprašymai | Metodinės parodos darbai. 2014 m. >>Parsisiųsti |
|||||||||||||||||||||||||
26. | „Žaliakalnio“ gimnazija | L. Rimeikienė J. Kalininienė |
Lietuva Gintaro lašelyje. | Kompiuterinė pateiktis. Detalus pamokos planas. 2014 m. >>Parsisiųsti |
|||||||||||||||||||||||||
27. | „Žaliakalnio“ gimnazija | L. Rimeikienė | Mišri pamoka „Žodis skriaudžia, žodis glaudžia“ | 2014 m. >>Parsisiųsti |
|||||||||||||||||||||||||
28. | „Žaliakalnio“ gimnazija | G. Gumauskienė | Nosinių balsių rašybos žodžių šaknyse kartojimas. Taisyklių taikymas. Pratybos. | 2014 m. | |||||||||||||||||||||||||
29. | „Santarvės“ pagrindinė mokykla | I. Paulionienė V. Rumianceva |
„Salomėjos Neries poezijos pasaulis“, „Gyvenimas pagal K. Donelaitį“ | Pamokos pateiktis. 2014 m. | |||||||||||||||||||||||||
30. | „Santarvės“ pagrindinė | G. Stonkienė | Kompozicija „Piemenėlių išdaigos“ | 2013 m. >>Parsisiųsti | |||||||||||||||||||||||||
31. | „Santarvės“ pagrindinė | G. Stonkienė S. Kostiuk |
Integruota lietuvių ir rusų kalbų pamoka „Senų šeimos tradicijų puoselėjimas“ | 2013m. >>Parsisiųsti |
|||||||||||||||||||||||||
32. | „Santarvės“ pagrindinė | V. Rumianceva I. Paulionienė |
Integruota lietuvių kalbos, dailės, muzikos pamoka ,,Rudens spalvų margumynas” |
2013 m. >>Parsisiųsti |
|||||||||||||||||||||||||
33. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | J. Šležienė | Brolių Grimų pasakoms – 200 metų | 2013 m. >>Parsisiųsti |
|||||||||||||||||||||||||
34. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | L. Račkauskienė | Veiksmažodžio tiesioginė nuosaka. |
|
|||||||||||||||||||||||||
35. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | L. Račkauskienė |
|
|
|||||||||||||||||||||||||
36. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | L. Račkauskienė |
Būdvardžių linksniuotės, linksniavimas ir galūnių rašyba. |
Pateiktis skirta pakartoti ir patobulinti žinias apie būdvardį. Gramtine medžiage , integruotomis, diferecijuotomis užduotimis mokiniai patobulina žinias, įsivertina savo gebėjimus. Užduotys pateiktos Drag and Drop komandoje. Pateiktis, pamokos planas, mokomosios užduotys. >>Parsisiųsti |
|||||||||||||||||||||||||
37. | „Žaliakalnio“ gimnazija | R. Kontrimienė | Lietuvių kalbos ir literatūros pamokos „Dramatiški gamtos ir žmonių likimai Mariaus Katiliškio romane „Miškais ateina ruduo“ (4A1, išplėstinis kursas) | Dviejų pamokų planas iš pamokų ciklo „XX a. antrosios pusės proza“. Pamokų tikslas – ugdyti asmeninį santykį su literatūra (kultūra) bei kritinį mąstymą. Uždavinys – tinkamai naudodamiesi literatūros teorijos žiniomis ir skaitytu romanu, dirbdami grupėmis mokiniai aptars tarpukario nepriklausomos Lietuvos lietuvių agrarinės kultūros irimą, žmogaus ir gamtos paralelę, vyro ir moters meilę romane, ieškos sąsajų lygindami su skaitytais kūriniais, aptars veikėjų charakterius ir likimus, gebės panaudoti kūrybinį rašymą ir parašys nurodyto žanro tekstą. Pateikiamas dviejų pamokų planas, pamokos planas parengtas PowerPoint programa, naudojamas pamokoje, sužadinimo vaizdo įrašas „Sename turguje“ (panaudotas YouTube internetinės svetainės įrašas), vaizdo įrašas (meninis Lietuvos kino studijos meninis filmas „Miškais ateina ruduo“), grupinio darbo mokinių veiklos lapai, įsivertinimo lentelė, refleksijos iliustracija, namų darbų užduotis. Metodinę medžiagą gali naudoti lietuvių kalbos mokytojai, dirbantys 12 klasėse. >>Parsisiųsti (Pristatymas) >>Parsisiųsti (Sename turguje) >>Parsisiųsti (Miškais ateina ruduo) |
38. | „Žaliakalnio“ gimnazija | R. Kontrimienė
N. Eidintienė |
Integruota lietuvių kalbos ir chemijos pamoka „Stiklas chemijoje ir literatūroje“ II klasėje | Pamoka – lietuvių kalbos ir chemijos mokytojų integruotų mokomųjų dalykų bendradarbiavimo rezultatas. Pamokos tikslas – supažindinti su stiklo sandara, savybėmis, žodžio reikšmėmis integruojant mokomuosius dalykus (chemiją, lietuvių literatūrą) ir dvikalbį mokymą. Uždavinys – tinkamai naudodamiesi chemijos ir lietuvių literatūros teorijos žiniomis, klausydami mokytojų aiškinimų mokiniai susipažins su stiklo sudėtimi ir jo savybėmis, dirbdami poromis skaitys grožinio teksto ištrauką ir atsakys į klausimus, turtins žodyną, gebės apibrėžti stiklo sudėtį ir jo savybes, prasmę grožiniame tekste ir įvardins 3 meninės raiškos priemones. Pateikiamas pamokos planas, pamokos planas parengtas PowerPoint programa, naudojamas pamokoje, sužadinimo pateiktis, vaizdo įrašas „Šiukšlių rūšiavimo prevencija“ (panaudotas YouTube internetinės svetainės įrašas), chemijos užduoties mokinių mokomosios veiklos lapas rusų kalba, darbo poromis mokinių veiklos lapai lietuvių kalba, įsivertinimo lentelė-testas, refleksijos iliustracija, namų darbų užduotis. Metodinė medžiaga iliustruoja mokomųjų dalykų integravimo bei dvikalbio mokymo galimybes planuojant ir įgyvendinant ugdymo turinį. >>Parsisiųsti | 39. | „Žaliakalnio“ gimnazija | R. Kontrimienė | Renesanso epochos žmogus. V.Šekspyro sonetų analizė turinio ir raiškos aspektais. (2-jų pamokų planas III gimnazijos klasei) |
Pamokoje mokiniai klausydami mokinių parengtos pateikties anglų kalba, atlikdami Hamleto monologo ir 66 soneto lyginamąją analizę rusų kalba, skaitydami V.Šekspyro ir šiuolaikinių lietuvių rašytojų sonetus, mokiniai dirbdami grupėse užpildys mokomosios veiklos lapą, atsakys į pateiktus klausimus lentelėje, rašys pastraipas, išskirs renesanso epochos žmogaus bruožus ir įsivertins. >>Parsisiųsti | 40. | „Žaliakalnio“ gimnazija | R. Kontrimienė | Biblijos motyvai literatūroje ir mene. (Pamokos planas 10-ai klasei) | Mokiniai tinkamai naudodamiesi literatūros teorijos, gimtosios rusų kalbos, dailės, tikybos ir etikos dalykų žiniomis, mokiniai susipažins su Biblijos pagrindais, dirbdami grupėmis skaitys grožinių tekstų ištraukas, pildys lenteles-koliažus, aptars kultūrinio konteksto ženklus, įvaizdžius, gebės atpažinti Biblijos motyvus ir apibrėš 5 Biblijos motyvų prasmę literatūroje. >>Parsisiųsti |
41. | „Žaliakalnio“ gimnazija | A. Pozdniakova, N. Ameljančik, G. Gumauskienė |
Integruota istorijos, rusų kalbos, lietuvių kalbos pamoka IV gimnazijos klasėje „Žmogaus likimas, pasirinkimo galimybė, vertybės tragiškų XX a. įvykių sūkuryje“ 2013 m. | Ši pamoka – veiklos „Žaliaklanio” gimnazijoje pagal naują kvalifikacijos tobulinimo modelį rezultatas. Tai mokytojo patarėjos lietuvių kalbos mokytojos ekspertės G. Gumauskienės ir jos kolegių, istorijos mokytojos metodininkės N. Ameljančik bei rusų kalbos mokytojos metodininkės A. Pozdniakovos atvira pamoka kartu suplanuota ir vesta Klaipėdos miesto ir rajono mokytojams. Pateikiamas detalaus šiuolaikinės pamokos plano pavyzdys taikant NT ir IT. >>I dalis >>II dalis |
42. | „Gabijos“ pagrindinė mokykla | R. Salienė | Lietuvių (valstytybinės) kalbos pratimai 6 kl. Sudaryti 23 testai | Hot Potatoes programa parengti pratimai, skirti atlikti kompiuteriu, ne tik patikrina mokinių žinias bei gebėjimus, bet ir nurodo klaidas, leidžia jas ištaisyti. Jei mokiniui iškyla sunkumų, programa suteikia galimybę gauti užuominą arba vieną teisingą atsakymo raidę, todėl kiekvienas pratimas yra atliekamas tol, kol nelieka klaidų. Rezultatai pateikiami procentais, kuriuos mokytojas lengvai gali konvertuoti į pažymį. >> parsisiųsti >> išbandyti |