Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centro koordinuojamo Klaipėdos miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigų logopedų ir specialiųjų pedagogų metodinio būrelio nariai lapkričio 27 d. rinkosi į metodinę dieną „Šiuolaikinių metodinių priemonių panaudojimas logopedo ir specialiojo pedagogo darbe“. Renginio tikslas – sudaryti sąlygas metodinio būrelio nariams mokytis vieniems iš kitų, skatinti savo darbe taikyti naujus mokymosi metodus bei įrankius, kurie stiprintų ugdytinių mokymosi motyvaciją, pasiekimų rezultatus.
Logopedų patirtis ir kūrybiškumas maloniai nustebimo kolegių logopedžių Daivos Mikalauskienės ir Vaivos Giedraitytės pranešimuose „Žaidimai, ugdantys vaikų kalbą logopedo užsiėmimų ir grupinių veiklų metu“ bei „Priemonių ugdytiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, kūrimas ir jų individualizavimas naudojant programą „Canva“. Logopedės ne tik dalijosi žaismingais ir inovatyviais metodais vaikų kalbai ugdyti, bet ir praturtino vertingomis idėjomis.
Logopedės-specialiosios pedagogės Vita Daugintė ir Jūratė Rudzinskienė aptarė ankstyvosios pagalbos svarbą vaikams, turintiems klausos sutrikimų („Ankstyvoji pagalba vaikams, turintiems klausos sutrikimų: surdopedagogo patarimai“) ir inovatyvių ugdymo priemonių taikymo galimybes ikimokyklinio ugdymo įstaigose („Inovatyvių ugdymo priemonių taikymas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje“). Taip pat renginio puošmena galima įvardinti ir Vaivos Giedraitytės organizuotą žaismingą viktoriną, kuri ne tik sukūrė pozityvią atmosferą, bet ir suteikė dalyvėms galimybę laimėti prizų, skatinančių tobulinti savo kompetencijas.
Stendiniai pranešimai ir metodinės priemonės tapo vienu iš metodinės dienos akcentu. Švietimo pagalbos specialistų komanda iš lopšelio-darželio „Sakalėlis“ (Aurelija Kvietkauskienė, Leonora Kuzmauskienė, Rasa Serapinienė, Rita Gansauskienė, Regina Bukantienė) pristatė „Smalsuolių kraitelę“, kviesdama kūrybiškai naudoti įvairias priemones ugdant vaikų gebėjimus. Logopedės Alvinija Stalnionienė ir Svetlana Kristina Butkienė pasidalijo savo patirtimi apie „Forbrain ausinių naudojimą logopedo darbe“ ir „Mokymą tarti garsus“. Eksponuojamos ir pristatytos metodinės priemonės, kurtos švietimo pagalbos specialisčių: Daivos Mikalauskienės „Apibendrinančios sąvokos“; Rasos Serapinienės „Žmogeliukai“, „Bėgantys vaikai ir raidės“, „Šuniuko nuotykiai“; Nijolės Rimeikaitės-Šepelionienės „Išskrendantys paukščiai“; Jūratės Rudzinskienės „Surask tinkamą gyvūno galvą, uodegą, kanopą“, „Metų laikai“; Alvinijos Stalnionienės „Ištark taisyklingai“; Jolantos Pabarčienės „Garsų mokymas“; Vaivos Giedraitytės „Kalbos garsų atrakcionų parkas“; Ilonos Tautavičienės „Pagalvok ir surask“; Deimenos Norvilienės priemonių rinkiniai (garsų įtvirtinimo lentelės, sakinių juostelės ir kt.); Jolantos Rimkienės „Mano batai“; Daivos Kondrotienės „Abėcėlės namučiai“; Svetlanos Kristinos Butkienės metodinės priemonės bei „Logopedinės pratybos“ (4 dalys). Tarp jų – logopedės Ingridos Kasputytės parengtas vaizdo įrašas „Garsas–raidė–žodis“ ir logopedės Vandos Jansonienės pristatytas metodinių rekomendacijų leidinys „Logopedo užrašai“.
Renginys buvo informatyvus, inovatyvus ir žaismingas. Pranešimų turinys ir paruoštos metodinės priemonės suteikė galimybę pristatyti švietimo pagalbos specialistų bendradarbiavimo ir patirties sklaidos galimybes. Praktinių idėjų lobynas sulaukė ypatingo dalyvių susidomėjimo: įsitraukimas, pozityvi renginio atmosfera ir bendradarbiavimas įkvėpė dar daugiau idėjų ugdymo praktikai.
Metodinio būrelio pirmininkė Daiva Kondrotienė