Psichologija
Eil. Nr. | Mokykla | Autorius | Darbo pavadinimas (rūšis) | Anotacija |
1. | Klaipėdos paslaugų ir verslo mokykla | Inesa Balsevičė | Kaip atpažinti smurtą santykiuose? Neleisk savęs menkinti. | 2015 m. birželio 11 d. vykusios Klaipėdos miesto ugdymo įstaigų psichologų konferencijos pranešimas.
|
2. | Klaipėdos Stasio Šimkaus koncervatorija | Indrė Tamašauskienė
| Darbas su autizmo sindromą turinčiais vaikais. | 2015 m. birželio 11 d. vykusios Klaipėdos miesto ugdymo įstaigų psichologų konferencijos pranešimas.
|
3. | Klaipėdos r. Dovilų pagr. m-kla | Vaida Varnelytė | Psichologo vaidmuo krizinėje situacijoje. | 2015 m. birželio 11 d. vykusios Klaipėdos miesto ugdymo įstaigų psichologų konferencijos pranešimas.
|
4. | Klaipėdos Eduardo Balsio menų gimnazija Klaipėdos I. Simonaitytės pagr. mokykla | Jurgita Kadagienė
Akvilė Steponavičiūtė | Ugdymo karjerai įtaka mokinių motyvacijai | 2015 m. birželio 11 d. vykusios Klaipėdos miesto ugdymo įstaigų psichologų konferencijos pranešimas.
|
5. | Klaipėdos „Varpo“ gimnazija | Jovita Šimkūnaitė | Klaipėdos ugdymo įstaigų psichologų 2014-2015 m. m. veiklos apžvalga. | 2015 m. birželio 11 d. vykusios Klaipėdos miesto ugdymo įstaigų psichologų konferencijos pranešimas.
|
6. | „Smeltės“ progimnazija | Lina Kantautienė | Pasirinkimo kryžkelė. Pateiktis. | Medžiaga skirta padėti paaugliams geriau pažinti save, savo poreikius, gyvenimo tikslus.Užsiėmimas skirtas mokiniams nuo 14 metų, todėl skaidrėse nemažai animacijos, paveiksliukų. Rekomenduojama jį vesti 8-15 mokinių grupei, kadangi pamokoje svarbi vieta skiriama diskusijai, poreikių atskleidimui, kiekvieno dalyvio nuomonės išklausymui. Po skaidrėmis yra pateikti autoriaus komentarai, paaiškinantys kaip panaudoti pateiktą medžiagą. 2014 m.
|
7. | Šiaulių PPT | Audra Bardauskienė | Klasės valandėlė „Italijos profesinio orientavimo patirtis – autobiografinis metodas gilesniam savęs pažinimui“. Pateiktis. | Autobiografiinis metodas yra retrospektyvus tęstinis metodas, kurį taikant individas skatinamas tyrinėti savo asmenines patirtis. Mokiniai prašomi raštu patyrinėti savo gyvenimus. Skaidrėse pateikiami konkretūs klausimai. Medžiagą galima naudoti užsiėmimuose su 11-12 kl. mokiniais. 2014 m.
|
8. | RUC | Inesa Balcevič-Kuzmina | Lankstinukas „Renkuosi profesiją“ Jaunimui su spec.poreikiais“. | Lankstinukas skirtas spec.poreikių jaunuoliui, kuris dar tik rengiasi profesinei veiklai. 2014 m.
|
9. | Maksimo Gorkio pagrindinė mokykla | Jelena Semionova | Klasės valandėlė „Gyvenimo tikslai“. Pateiktis. | Užsiėmimas skirtas mokyto mokinius kelti gyvenime tikslus ir jų siekti. Pagrindinė veiklos froma – psichologiniai žaidimai ir jų analizė. Medžiagoje rasite keletą žaidimų, kurie padės siekti pamokos tikslų. Pateiktą medžiagą galima panaudoti keliose pamokose. Rekomenduojamas mokinių skaičius 8-12 mokinių. Pateiktą medžiagą galima naudoti psichologijos, ugdymo karjerai pamokose, klasės valandėlėse. 2014 m.
|
10. | Eduardo Balsio menų gimnazija | Jurgita Kadagienė | Lankstinukas „Mano vaikas kryžkelėje. Kaip padėti vaikui planuoti karjerą?“. | Lankstinukas skirtas tėvams, kurių vaikai renkasi profesiją. Jame pateiktos psichologų rekomendacijos ir testas. 2014 m.
|
11. | „Ąžuolyno“ gimnazija | Lina Galvonienė | Klasės valandėlė „Profesinės karjeros pasirinkimas“. Pateiktis. | Pateikta medžiaga skirta ugdymo karjerai pamokai. Be teorinės medžiagos apie profesijos pasirinkimo svarbą skaidrėse yra pateiktas testas, kurį atlikę mokiniai galės geriau pažinti save. Mokytojo patogumui pridedamas testas ir atsakymų lapas. 2014 m.
|
12. | Gedminų pagrindinė mokykla | Rasa Perminienė | Klasės valandėlė „Pažink save“. Pateiktis. | Užsiėmimas skirtas susipažinti mokinius su temperamento tipais. Medžiaga skirta padėti paaugliams giliau pažinti save. Skaidrėse yra surinkti klausimai į kuriuos atsakymus turi rasti patys mokiniai. 2014 m.
|
13. | „Vėtrungės“ gimnazija | Renata Baltrimienė | Lankstinukas „Mokymosi galimybės įgijus vidurinį išsilavinimą“. | Lankstinukas skirtas12 kl. mokiniams ir jų tėvams. Jame pateikiama psichologiniai patarimai renkantis tolesnį mokymosi kelią ir svarbios intenetinės nuorodos. 2014 m.
|
14. | „Varpo“ gimnazija | Jovita Šimkūnaitė | Informacinė brošiūra „PROFESINIO MOKYMO ĮSTAIGOS KLAIPĖDOS APSKRITYJE“ | Brošiūra skirta mokiniams ir jųs tėvams. Joje pateikiama informacija apie profesinio mokymo įstaigas Klaipėdos mieste ir rajone (profesijos, adresai, telefonai, stojimui reikalingų dokumentų sąrašas). 2014 m.
|
15. | „Varpo“ gimnazija | Jovita Šimkūnaitė, Lina Paulauskienė | Žmogaus gyvenimo krizės. Atvira integruota psichologijos – etikos pamoka. | Tai atvira integruota psichologijos – etikos pamoka apie žmogaus gyvenimo krizes. Pamokoje dalyvavo IV (12) klasių mokiniai. Tikslas – gebėti atliekant užduotis individualiai ir grupėje suvokti krizių stadijas, įvertinti situacijas pasitelkiant empatiją, gebėti analizuoti žmonių savijautą bei kūrybiškai įžvelgti problemos sprendimo būdus. 2012 m.>>parsisiųsti |