Specialusis ugdymas
Eil. Nr. | Mokykla | Autorius | Darbo pavadinimas (rūšis) | Anotacija |
1. | Klaipėdos „Medeinės“ mokykla | Laima Naraškevičienė | Interaktyvi mokomoji užduotis „Pirmas žodžio garsas– pirmoji raidė“ | Priemonė skirta mokiniams, pradedantiems mokytis lietuviškos abėcėlės raides, jas sieti su taisyklingu garso tarimu, specialiesiems pedagogams/logopedams, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams formuojantiems, lavinantiems vaikų garsinės analizės įgūdžius. Priemonė gali būti naudojama ir kaip motyvacinė užduotis, kurią galima atlikti pasirinktomis informacinių technologijų priemonėmis ( kompiuteriu, planšete, interaktyvioje lentoje).Priemonė skirta lietuvių kalba kalbančių vaikų garsinės analizės įgūdžių formavimui, lavinimui, pažindinimui su raidėmis:įvardyti matomus tris daiktus; nustatyti kiekvieno žodžio pirmąjį garsą; pasirinkti tik tą paveikslėlį, kurio pavadinimo pirmas garsas sutampa su matoma raideįvardyti matomą raidę; pasirinkti iš trijų paveikslėlių tik tą, kurio pirmasis garsas sutampa su matoma raide. Parsisiųsti |
2. | Klaipėdos „Medeinės“ mokykla | Laima Naraškevičienė | Lankstinukas „Kelionė į knygų šalį“ | Lankstinuke pateikiami patarimai tėvams (globėjams), kaip motyvuoti ir žaidžiant ugdyti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčio mokinio, pradinuko ar ikimokyklinio amžiaus vaiko kalbą skaitant knygas. Parsisiųsti |
3. | Klaipėdos „Versmės“ progimnazija | Aistė Lajauskienė | Informacinis leidinys apie sveiką gyvenseną. „Sveika gyvensena“ | Leidinyje pateikiama informacija apie sveiką gyvenseną,nuo ko priklauso gera savijauta, kalbama apie kūno „laikrodį“, apie miego poreikį, dienos režimą, sporto šakas, mitybą, higieną. Pateikta medžiaga puikiai tinka aktyvioms diskusijoms organizuoti gilinant žinias apie žmogaus sveiką gyvenimo būdą.Taikyti per lietuvių kalbos pamokas, klasės valandėles 1-4 klasėje, kalbant apie sveiką gyvenseną. Parsisiųsti |
4. | Klaipėdos „Medeinės“ mokykla, Klaipėdos Martyno Mažvydo progimnazija, Klaipėdos pedagoginė psichologinė tarnyba, Klaipėdos Versmės progimnazija. | Laima Naraškevičienė, Lina Mineikienė, Renata Remeikienė, Aistė Lajauskienė, Rita Lavrinenkovienė |
Spalvinimo knygelė ,,Draugystės pynė. Skaičių šalyje“ | Ši knygelė skirta patiems mažiausiems, kurie pradeda pažinti skaičius. Puslapis po puslapio mažieji išmoks pažinti bei rašyti skaičius iki 10. Tai jau antroji knygelė, kurią kuria patys vaikai. Knygelės rengėjai tikisi, kad ši ugdymo priemonė taps dideliu pagalbininku ne tik mokytojams ir švietimo pagalbos specialistams, bet ir mažųjų tėveliams. Parsisiųsti |
5. | Klaipėdos m. Mažvydo progimnazija | Lina Mineikienė | Klasių specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarkos aprašas | Klasių specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarkos aprašas skirtas daugiau 5 – 8 klasėms. Tai rekomendacinio pobūdžio dokumentas. Jame surašytos rekomendacijos kaip vertinti SUP mokinius, į ką atkreipt dėmesį. Atsisiųsti |
6. | Klaipėdos m.Mažvydo progimnazija | Lina Mineikienė | Skrajutė. „Pyktis – emocija, kylanti, kai kliudoma patenkinti svarbų poreikį, norą.“ |
Skrajutė skirta pedagogams. Joje kalbama apie elgesio problemų gaires pagal priežastis. Atskleidžiama, kad kiekvienas elgesys turi kažkokią prasmę. Taip pat pateikiama esminių patarimų, kaip elgtis tam tikrais atvejais.
|
Eil. Nr. | Mokykla | Autorius | Darbo pavadinimas (rūšis) | Anotacija |
1. | Klaipėdos Litorinos mokykla | Lilija Strumylienė | Mokomosios užduotys „Atminties lavinimas per vizualinį suvokimą“ | Atminties lavinimas per vizualinį suvokimą. Skirta priešmokyklinio amžiaus vaikams, pradinukams, specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams Žiūrėti |
Eil. Nr. | Mokykla | Autorius | Darbo pavadinimas (rūšis) | Anotacija |
1. | Klaipėdos „Versmės“ progimnazija | Aistė Lajauskienė | Mokomųjų užduočių komplektas. „Draugo diena“ | Komplekte pateikiamos idėjos, kaip pravesti pamoką apie draugystę: pateikiami klausimai diskusijai apie draugystę, tikrą draugą, draugo savybes. Pateikiama pasaka skaitymui, paveikslėlių grandinėlė pasakos sekimui. Pateikiamos internetinės nuorodos susijusios su pamoka. parsisiųsti |
Eil. Nr. | Mokykla | Autorius | Darbo pavadinimas (rūšis) | Anotacija |
1. | Klaipėdos „Medeinės“ mokykla ir Klaipėdos M.Mažvydo progimnazija | Laima NaraškevičienėLina Mineikienė | Spalvinimo knygelė ,,Draugystės pynė. Mažųjų abėcėlė“ | Ši knygelė skirta patiems mažiausiems, kurie pradeda mokytis rašyti ir tarti raideles. Puslapis po puslapio, raidelė po raidelės vaikučiai išmoks lietuvišką abėcėlę, pieš ir spalvins, dekoruos ir margins kiekvieną raidę kartu lavindami ir smulkiąją motoriką. Knygelės rengėjai tikisi, kad ši ugdymo priemonė taps dideliu pagalbininku ne tik mokytojams ir švietimo pagalbos specialistams, bet ir mažųjų tėveliams. parsisiųsti |
Eil. Nr. | Mokykla | Autorius | Darbo pavadinimas (rūšis) | Anotacija |
1. | Akmenės rajono Akmenės gimnazija | Ana Stankutė | Pranešimas ,,Mokomieji kompiuteriniai žaidimai pamokoje“ | Žiūrėti |
2. | Akmenės rajono Akmenės gimnazija | Ana Stankutė | REKOMENDACIJOS geografijos, matematikos, istorijos, užsienio kalbos mokytojams, ugdantiems 5 – 10 klasių specialiųjų poreikių žemų ir labai žemų intelektinių gebėjimų mokinius. Power Point, Word programos. Pristatymai. |
parsisiųsti |
3. | Akmenės rajono Akmenės gimnazija | Ana Stankutė | Lietuvių kalbos taisyklės, Power Point programa. Pristatymai.REKOMENDACIJOS lietuvių kalbos mokytojams, ugdantiems 5 – 10 klasių specialiųjų poreikių žemų ir labai žemų intelektinių gebėjimų mokinius.Power Point programa. Pristatymai. |
parsisiųsti |
4. | Martyno Mažvydo progimnazija | L. Mineikienė | Erdviniai kūnai tarp mūsų (SMART programa paruoštos mokomosios užduotys) | Uždavinys: prisiminti kaip atrodo stačiakampis gretasienis, kubas, piramidė, ritinys, rutulys, kūgis. Mokėti juos atpažinti bei įvardinti. Susipažinti su briaunainio bei sukinio sąvokomis, prisiminti kaip atrodo piramidės; išmokti įvardinti piramidžių elementus (viršūnes, briaunas, sienas).Kad dokumentas atsidarytų kompiuteryje turi būti įrašyta SMART programa. parsisiųsti |
5. | Akmenės rajono Akmenės gimnazija | A. Stankutė | Užduotys pradinukams. Rekomendacijos. | Užduotys (spausdinimui) parsisiųsti Užduotys (kompiuteriu) parsisiųsti Rekomendacijos parsisiųsti |
Konferencijos „Švietimo pagalba specialiųjų ugdymo(si) poreikių turintiems vaikams“,
vykusios Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centre pranešimai
Eil. Nr. | Mokykla | Autorius | Darbo pavadinimas (rūšis) | Anotacija |
1. | Vitės pagrindinė mokykla | K. Stankutė – Matė | Švietimo pagalbos specialistų bendradarbiavimo galimybės. Internetinės svetainės http://KRISTIANAweebly.weebly.com pristatymas | Prezentacija – pranešimas parsisiųsti |
Eil. Nr. | Mokykla | Autorius | Darbo pavadinimas (rūšis) | Anotacija |
1. | I specialioji mokykla | R. Vaitkuvienė; D. Lembartienė. |
Metodinė priemonė – pateiktis (pranešimas). | Specialiųjų poreikių mokinių praktinių ir emocinių poreikių tenkinimas. >> parsisiųsti |
2. | Liudviko Stulpino pagrindinė mokykla | R. G. Gibiežienė | Mintino skaičiavimo užduočių lenta „Linksmasis ežiukas“ | Universali vaizdinė priemonė skirta naudoti lietuvių kalbos, matematikos pamokose. Antroje ,,grybų“, ,,obuolių“, ,,kriaušių“ formų pusėje užrašomos pvz. įvairios mintino skaičiavimo užduotys. |
3. | Liudviko Stulpino pagrindinė mokykla | R. G. Gibiežienė | Garsinės analizės užduočių lenta „Akvariumas“ | Vaizdinė priemonė skirta naudoti lietuvių kalbos pamokose. Antroje ,,žuvyčių“ formų pusėje užrašomos įvairių žodžių garsinės analizės užduotys. |
4. | Liudviko Stulpino pagrindinė mokykla | R. G. Gibiežienė | Mokymo priemonė skaičiaus sandarai ir sudėties, atimties veiksmams įtvirtinti | Mokymo priemonė skirta naudoti matematikos pamokose. Išsiaiškinama skaičių sandara (vienetai, dešimtys, šimtai, tūkstančiai) ir įtvirtinami sudėties, atimties veiksmai. |
5. | Liudviko Stulpino pagrindinė mokykla | R. G. Gibiežienė | Vaizdinė priemonė „Centų modeliai“ | Vaizdinė priemonė skirta supažindinti mokinius su 1, 2, 5 centų modeliais |