1Logo pskc

                  Visa informacija saugoma senojoje interneto svetainėje www.kpskc.lt

Švyturių metai paminėti dar vienu konkursu

Birželio 12 d. Neringos gimnazijos mokinių ir mokytojų bendruomenė svetingai pasitiko svečius, atvykusius iš visos Lietuvos į respublikinio 7–8 klasių ir 9–10 (I–II gimnazijos) klasių mokinių anglų kalbos konkurso „Šiuolaikinė pasaka“ („A modern fairy tale“) dalyvių ir laureatų apdovanojimų šventinę ceremoniją. Neringos gimnazijos anglų kalbos mokytojos Neringos Sadauskienės virtualaus konkurso vizija, pristatyta Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centro anglų kalbos mokytojų metodinio būrelio nariams, buvo noriai priimta ir kūrybinis konkursas įvyko kovo-balandžio mėnesiais.

Mokinių konkursas, dedikuotas Švyturių metus paminėti, sulaukė net 55 mokinių kūrybos darbų. Mokinius rengė 40 anglų kalbos mokytojų iš virš trisdešimties respublikos bendrojo ugdymo mokyklų. Mokiniai į savo sukurtus pagal mitus ir legendas anglų kalba pasakojimus turėjo įpinti mitiniam pasakojimo siužetui būdingą šiuolaikišką interpretaciją ir Švyturio simbolį.  Pristatyti laureatai iš Pagėgių Algimanto Mackaus gimnazijos, Kauno technologijos universiteto inžinerijos licėjaus, Šilutės rajono Žemaičių Naumiesčio gimnazijos, Viešosios įstaigos Pranciškonų gimnazija, Neringos gimnazijos ir klaipėdiečiais iš Klaipėdos Gedminų ir „Versmės“ progimnazijų bei Vydūno gimnazijos mokiniais, pasidžiaugta jų mokytojais. Šventės metu gimnazijos aktų salėje mokiniai dainavo Liudviko Rėzos dainas, grojo liaudies instrumentais, pasakojo apie krašto švyturius, džiaugėsi konkurso rezultatais. Konkurso apdovanojimo ceremonijos dalyviams įteikta puiki dovana – įstaiga „Neringos muziejai“ suteikė galimybę aplankyti Neringos švyturį. Dalyviai mėgavosi viešnage pasivaikščiodami Nidoje. Laureatų darbai e- knygoje su DI iliustracijomis pagal mokinių pasakas:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Mums svarbi Jūsų nuomonė
Parašykite atsiliepimą apie interneto svetainę ar institucijos veiklą