Kvalifikacijos tobulinimas
Kvalifikacijos ir profesinių kompetencijų tobulinimo organizavimo aprašas ir jo priedai (pdf / doc)
- 1 priedas (Pedagoginių darbuotojų KTP forma) (pdf / doc)
- 2 priedas (KTR (metodinės dienos) forma) (pdf / doc)
- 3 priedas (KTR (konferencijos, forumo) programos forma) (pdf / doc)
- 4 priedas (renginio dalyvių registracijos ir mokėjimų žiniaraštis) (pdf / doc)
- 5 priedas (renginio dalyvių apklausos anketa) (pdf / doc)
- 6 priedas (pažyma) (pdf)
- 7 priedas (Mokyklos ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo plano programos forma) (pdf / doc)
- 8 priedas (MB ilgalaikes kvalifikacijos tobulinimo/veiklos plano programos forma) (pdf / doc)
- 9 priedas (KTP vertinimo kriterijai) (pdf / doc)
- 10 priedas (pažymėjimas A4 formato 40 ne mažiau 40 akad. val.) (pdf)
- 11 priedas (pažymėjimas trumpiau negu 40 akad. val.) (MB –pdf, KTR – pdf)
- 12 priedas (PKT siunčiamos pažymos forma) (pdf)
2024 metai
-
Gabių (didelį mokymosi potencialą turinčių) mokinių ugdymas. Teorija ir praktika (Identifikacinis kodas: 526406; Programos kodas: 212000028; 40 akad. val.)
-
Inovatyvios ir patrauklios ugdymui aplinkos kūrimas (Identifikacinis kodas: 558339; Programos kodas: 213004446; 40 akad. val.)
-
Kultūriniai patyrimai ir tarpdalykinė integracija (Identifikacinis kodas: 526407; Programos kodas: 211001746; 60 akad. val.)
-
Mokyklos pasirengimas dirbti pagal atnaujintą ugdymo turinį (Identifikacinis kodas: 514757; Programos kodas: 213004168; 40 akad. val.)
-
Mokymai apie mokyklos bendruomenės įgalinimą įgyvendinti pokyčius: teorija ir praktika (Identifikacinis kodas: 536720; Programos kodas: 213004296; 40 akad. val.)
-
Pedagogų veiklos galimybės plėtojant vaiko individualios pažangos (VIP) kultūrą mokykloje (Identifikacinis kodas: 526229; Programos kodas: 212000026; 40 akad. val.)
-
Specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų ugdymo ypatumai, atpažinimas, kokybės pažangos siekimo būdai, strategijos, modeliuojant ugdymosi programas, algoritmų kūrimas: teorija ir praktika (Identifikacinis kodas: 526405; Programos kodas: 212000027; 40 akad. val.)
-
SUP turinčių mokinių pažinimo, komunikavimo, mokėjimo mokytis kompetencijų stiprinimas. Dalykų turinio pritaikymas įvairių poreikių moki (Identifikacinis kodas: 558340; Programos kodas: 213004447; 40 akad. val.)
-
Šiuolaikinio teatro pradžiamokslis: improvizacija, vaidyba, vizualizacija (Identifikacinis kodas: 536719; Programos kodas: 211001757; 60 akad. val.)
-
Šiuolaikinio teatro pradžiamokslis: improvizacija, vaidyba, vizualizacija (Identifikacinis kodas: 581252; Programos kodas: 213004643; 60 akad. val.)
-
Ugdykime asmeninę lyderystę mokyklose: Italijos švietimo sistemos patirtys (Identifikacinis kodas: 526299; Programos kodas: 211001743; 40 akad. val.)
-
Universalus mokymosi dizainas: įtraukūs ugdymosi metodai (Identifikacinis kodas: 516024; Programos kodas: 212000025; 40 akad. val.)
-
Vadovavimo ugdymui kompetencijų stiprinimas: teorija ir praktika (Identifikacinis kodas: 537133; Programos kodas: 211001771; 40 akad. val.)
-
Veiksminga švietimo lyderystė įtraukiajam ugdymui plėtoti: teorija ir praktika (Identifikacinis kodas: 558701; Programos kodas: 213004480; 40 akad. val.)
-
Vizualinio mąstymo strategijos taikymas literatūros pamokose (Identifikacinis kodas: 537112; Programos kodas: 213004396; 60 akad. val.)
-
Mokinių kritinio mąstymo formavimas. Gabių mokinių ugdymas: teorinis aspektas, praktinis pritaikymas, sėkmės istorijos (Identifikacinis kodas: 582331; Programos kodas: 213004711; 16 akad. val.)
-
Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų lyderystės kompetencijų tobulinimas, formuojant mokinių kultūrinį patyrimą, parenkant ir taikant tarpdalykinės integracijos metodus, panaudojant galimybes priartinti ugdymą prie gyvenimo, taikant lyderystės principus (Identifikacinis kodas: 582151; Programos kodas: 211001865; 40 akad. val.)
-
Pedagogų ir pagalbos mokiniui specialistų lyderystės kompetencijų stiprinimas, organizuojant ugdymo procesą ir siekiant kiekvieno mokinio pažangos, taikant universalaus dizaino mokymuisi principus: teorija ir praktika (Identifikacinis kodas: 581089; Programos kodas: 213004625; 40 akad. val.)
-
Kultūrinių patirčių ir tarpdalykinės integracijos mokymų programa (Identifikacinis kodas: 581049; Programos kodas: 213004621; 65 akad. val.)
-
Mokyklos erdvių keitimas, naudojant universalaus dizaino mokymuisi principus: teorija ir praktika (Identifikacinis kodas: 580830; Programos kodas: 213004611; 40 akad. val.)
-
Specialiųjų ugdymosi poreikių ir kitų mokinių įtraukimas į mokyklos veiklos tobulinimą. Vaizdais grindžiami metodai (Identifikacinis kodas: 580737; Programos kodas: 213004607; 40 akad. val.)
Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centro metodininkė
- Sigita Muravjova
- Mob. tel. +370 653 90 100
- El. p. sigita.muravjova@kpskc.lt