Kvalifikacijos tobulinimas
Kvalifikacijos ir profesinių kompetencijų tobulinimo organizavimo aprašas ir jo priedai (pdf / doc)
- 1 priedas (Pedagoginių darbuotojų KTP forma) (pdf / doc)
- 2 priedas (KTR (metodinės dienos) forma) (pdf / doc)
- 3 priedas (KTR (konferencijos, forumo) programos forma) (pdf / doc)
- 4 priedas (renginio dalyvių registracijos ir mokėjimų žiniaraštis) (pdf / doc)
- 5 priedas (renginio dalyvių apklausos anketa) (pdf / doc)
- 6 priedas (pažyma) (pdf)
- 7 priedas (Mokyklos ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo plano programos forma) (pdf / doc)
- 8 priedas (MB ilgalaikes kvalifikacijos tobulinimo/veiklos plano programos forma) (pdf / doc)
- 9 priedas (KTP vertinimo kriterijai) (pdf / doc)
- 10 priedas (pažymėjimas A4 formato 40 ne mažiau 40 akad. val.) (pdf)
- 11 priedas (pažymėjimas trumpiau negu 40 akad. val.) (MB –pdf, KTR – pdf)
- 12 priedas (PKT siunčiamos pažymos forma) (pdf)
Programos pavadinimas |
Identifikavimo kodas |
Programos kodas |
Ugdymo proceso organizavimas hibridiniu būdu: interaktyvaus mokymo(si) turinio kūrimas, naudojant skaitmeninius išteklius |
478037 |
213003610 |
Į mokymąsi orientuotas mokymas |
262535 |
213001669 |
STEAM metodų taikymas mokymo procese, tobulinant priešmokyklinio amžiaus ir pradinių klasių mokytojų skaitmeninę ir meninę kompetenciją |
456600 |
211001434 |
Matematikos, kaip STEAM dalies, mokymas dirbant su dešimtų klasių mokiniais |
434230 |
213003273 |
Balansas, laimė, sveikata |
433410 |
221000838 |
Įtraukiojo ugdymo strategijos kūrimas ir įgyvendinimas, remiantis 360° grįžtamojo ryšio sistema |
402898 |
213003226 |
Matematikos, kaip STEAM dalies, mokymas dirbant su abiturientais |
434229 |
213003272 |
Lyderystės DNR |
402516 |
211001384 |
Įtraukusis ugdymas – iššūkis švietimo bendruomenei, ieškant kelio kiekvieno vaiko sėkmės link |
375799 |
213002984 |
Pamokos kokybės gerinimas naudojant įtraukiojo ugdymo elementus ir teikiant kolegialią pagalbą pedagogams, ugdantiems vaikus turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių |
478018 |
213003605 |
Žaidybinimas ugdyme |
397025 |
213003174 |
Švietimo lyderių kompetencijos: mokytojams, pagalbos mokiniui specialistams |
397024 |
213003173 |
Mokytojo, mokinio ir tėvų komunikacija socialiniuose tinkluose |
397023 |
213003172 |
Pasidalintosios lyderystės taikymas švietimo įstaigose – nuo motyvacijos iki įgalinimo |
397021 |
213003171 |
Švietimo lyderių kompetencijos: vadovams, administracijos atstovams |
397019 |
213003170 |
Mokytojo padėjėjo pagalba ugdymo procese |
375302 |
223002513 |
Specialiojo ugdymo teorija ir praktika įtraukiojo mokymo fone |
352572 |
213002650 |
Bendradarbiavimas ir ugdymo(si) proceso kokybės gerinimas, kuriant palankią ugdymo(si) aplinką |
499742 |
211001549 |
Kokybiško ugdymo įgyvendinimas, atliepiant įvairius vaiko poreikius |
499815 |
213003753 |
Ugdymo organizavimas lauko erdvėse – galimybė kurti, atrasti, pažinti |
499816 |
213003754 |
Lyderystės, komandinio darbo ir bendruomeniškumo sąveika, įgyvendinant metinius įstaigos |
499858 |
213003755 |
Į ugdymo kokybę orientuotas mokymas(is) |
499859 |
213003756 |
Psichologiniai pedagoginio darbo aspektai savęs ir ugdytinių pažinimo, ugdymo(si) bei vertinimo kontekste |
499860 |
213003757 |
Ugdymo kokybės gerinimas atliepant visų ugdytinių poreikius |
499865 |
213003758 |
Skaitmeninių išteklių naudojimas hibridiniame, įtraukiajame ugdyme |
499895 |
213003759 |
Kelių į mokinio sėkmę ieškojimas švietimo pokyčių laikotarpiu |
499896 |
213003760 |
Ugdymo(si) planavimas ir organizavimas, atliepiant mokinių poreikius |
499903 |
213003762 |
Kokybiško kompetencijomis grįsto ugdymo organizavimas |
499912 |
213003765 |
Mokyklos pasirengimas dirbti pagal atnaujintą ugdymo turinį |
514809 |
213004168 |
Universalus mokymosi dizainas: įtraukūs ugdymosi metodai |
516030 |
212000025 |
Pedagogų veiklos galimybės plėtojant vaiko individualios pažangos (VIP) kultūrą mokykloje |
526232 |
212000026 |
Ugdykime asmeninę lyderystę mokyklose: Italijos švietimo sistemos patirtys |
526310 |
211001743 |
Specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų ugdymo ypatumai, atpažinimas, kokybės pažangos siekimo būdai, strategijos, modeliuojant ugdymosi programas, algoritmų kūrimas: teorija ir praktika |
526416 |
212000027 |
Gabių mokinių ugdymas. Teorija ir praktika |
526417 |
212000028 |
Kultūriniai patyrimai ir tarpdalykinė integracija |
526418 |
211001746 |
Šiuolaikinio teatro pradžiamokslis: improvizacija, vaidyba, vizualizacija |
536775 |
211001757 |
Mokymai apie mokyklos bendruomenės įgalinimą įgyvendinti pokyčius: teorija ir praktika |
536776 |
213004296 |
Vizualinio mąstymo strategijos taikymas literatūros pamokose |
537160 |
213004396
|
Vadovavimo ugdymui kompetencijų stiprinimas: teorija ir praktika |
537172 |
211001771 |
Inovatyvios ir patrauklios ugdymui aplinkos kūrimas |
558346 |
213004446 |
SUP turinčių mokinių pažinimo, komunikavimo, mokėjimo mokytis kompetencijų stiprinimas. Dalykų turinio pritaikymas įvairių poreikių mokiniams |
558347 |
213004447 |
Veiksminga švietimo lyderystė įtraukiajam ugdymui plėtoti: teorija ir praktika |
558715 |
213004480 |
Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centro metodininkas
- Tomas Šniukšta
- Mob. tel. +370 653 90 100
- El. p. tomas.sniuksta@kpskc.lt