Pradinis » Veiklos sritys » Kvalifikacijos tobulinimas

Kvalifikacijos tobulinimas

Kvalifikacijos ir profesinių kompetencijų tobulinimo organizavimo aprašas ir jo priedai  (pdf / doc)

  • 1 priedas (Pedagoginių darbuotojų KTP forma) (pdf / doc)
  • 2 priedas (KTR (metodinės dienos) forma) (pdf / doc)
  • 3 priedas (KTR (konferencijos, forumo) programos forma)  (pdf / doc)
  • 4 priedas (renginio dalyvių registracijos ir mokėjimų žiniaraštis) (pdf / doc)
  • 5 priedas (renginio dalyvių apklausos anketa) (pdf / doc)
  • 6 priedas (pažyma) (pdf)
  • 7 priedas (Mokyklos ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo plano programos forma)  (pdf / doc)
  • 8 priedas (MB ilgalaikes kvalifikacijos tobulinimo/veiklos plano programos forma) (pdf / doc)
  • 9 priedas (KTP vertinimo kriterijai) (pdf /  doc)
  • 10 priedas (pažymėjimas A4 formato 40 ne mažiau 40 akad. val.) (pdf)
  • 11 priedas (pažymėjimas trumpiau negu 40 akad. val.) (MB –pdf, KTR – pdf)
  • 12 priedas (PKT siunčiamos pažymos forma) (pdf)

 

2024 metai
  • Gabių (didelį mokymosi potencialą turinčių) mokinių ugdymas. Teorija ir praktika (Identifikacinis kodas: 526406; Programos kodas: 212000028; 40 akad. val.)

  • Inovatyvios ir patrauklios ugdymui aplinkos kūrimas (Identifikacinis kodas: 558339; Programos kodas: 213004446; 40 akad. val.)

  • Kultūriniai patyrimai ir tarpdalykinė integracija (Identifikacinis kodas: 526407; Programos kodas: 211001746; 60 akad. val.)

  • Mokyklos pasirengimas dirbti pagal atnaujintą ugdymo turinį (Identifikacinis kodas: 514757; Programos kodas: 213004168; 40 akad. val.)

  • Mokymai apie mokyklos bendruomenės įgalinimą įgyvendinti pokyčius: teorija ir praktika (Identifikacinis kodas: 536720; Programos kodas: 213004296; 40 akad. val.)

  • Pedagogų veiklos galimybės plėtojant vaiko individualios pažangos (VIP) kultūrą mokykloje (Identifikacinis kodas: 526229; Programos kodas: 212000026; 40 akad. val.)

  • Specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų ugdymo ypatumai, atpažinimas, kokybės pažangos siekimo būdai, strategijos, modeliuojant ugdymosi programas, algoritmų kūrimas: teorija ir praktika (Identifikacinis kodas: 526405; Programos kodas: 212000027; 40 akad. val.)

  • SUP turinčių mokinių pažinimo, komunikavimo, mokėjimo mokytis kompetencijų stiprinimas. Dalykų turinio pritaikymas įvairių poreikių moki (Identifikacinis kodas: 558340; Programos kodas: 213004447; 40 akad. val.)

  • Šiuolaikinio teatro pradžiamokslis: improvizacija, vaidyba, vizualizacija (Identifikacinis kodas: 536719; Programos kodas: 211001757; 60 akad. val.)

  • Šiuolaikinio teatro pradžiamokslis: improvizacija, vaidyba, vizualizacija (Identifikacinis kodas: 581252; Programos kodas: 213004643; 60 akad. val.)

  • Ugdykime asmeninę lyderystę mokyklose: Italijos švietimo sistemos patirtys (Identifikacinis kodas: 526299; Programos kodas: 211001743; 40 akad. val.)

  • Universalus mokymosi dizainas: įtraukūs ugdymosi metodai (Identifikacinis kodas: 516024; Programos kodas: 212000025; 40 akad. val.)

  • Vadovavimo ugdymui kompetencijų stiprinimas: teorija ir praktika (Identifikacinis kodas: 537133; Programos kodas: 211001771; 40 akad. val.)

  • Veiksminga švietimo lyderystė įtraukiajam ugdymui plėtoti: teorija ir praktika (Identifikacinis kodas: 558701; Programos kodas: 213004480; 40 akad. val.)

  • Vizualinio mąstymo strategijos taikymas literatūros pamokose (Identifikacinis kodas: 537112; Programos kodas: 213004396; 60 akad. val.)

  • Mokinių kritinio mąstymo formavimas. Gabių mokinių ugdymas: teorinis aspektas, praktinis pritaikymas, sėkmės istorijos (Identifikacinis kodas: 582331; Programos kodas: 213004711; 16 akad. val.)

  • Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų lyderystės kompetencijų tobulinimas, formuojant mokinių kultūrinį patyrimą, parenkant ir taikant tarpdalykinės integracijos metodus, panaudojant galimybes priartinti ugdymą prie gyvenimo, taikant lyderystės principus (Identifikacinis kodas: 582151; Programos kodas: 211001865; 40 akad. val.)

  • Pedagogų ir pagalbos mokiniui specialistų lyderystės kompetencijų stiprinimas, organizuojant ugdymo procesą ir siekiant kiekvieno mokinio pažangos, taikant universalaus dizaino mokymuisi principus: teorija ir praktika (Identifikacinis kodas: 581089; Programos kodas: 213004625; 40 akad. val.)

  • Kultūrinių patirčių ir tarpdalykinės integracijos mokymų programa (Identifikacinis kodas: 581049; Programos kodas: 213004621; 65 akad. val.)

  • Mokyklos erdvių keitimas, naudojant universalaus dizaino mokymuisi principus: teorija ir praktika (Identifikacinis kodas: 580830; Programos kodas: 213004611; 40 akad. val.)

  • Specialiųjų ugdymosi poreikių ir kitų mokinių įtraukimas į mokyklos veiklos tobulinimą. Vaizdais grindžiami metodai (Identifikacinis kodas: 580737; Programos kodas: 213004607; 40 akad. val.)

 

Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centro metodininkė

Lankytojai 2271
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Parašykite atsiliepimą apie interneto svetainę ar institucijos veiklą